lørdag 5. juli 2014

Grove rundstykker!



1 pk gjær
6 dl melk ( eg brukar laktosefri)
50 gram tine meierismør
2ss fiberhusk (flate)
1 ts salt
1 ts bakepulver
75 g hvitost
1 dl odelia olje
550-600 g mix med fiber, semper
Egg til pensling
eventuelt sesamfrø til pynt

  1. Smelt smøret, hell væsken over og varmas til 37 grader.
  2. Rør inn fiberhusk og løys opp gjæren, la stå i ca 10 min.
  3. Hell mjøl, salt og bakepulver i bakebollen, blandas lett. Tilsett væska.
  4. Ha i revet ost til slutt.
  5. La kjøkkenmaskinen gå til deigen er smidig og lett å arbeide med. ca 10 min.
  6. Forheves i ca 30 minutt.
  7. Enkel bake ut. Rullas i handa.
  8. Etterheves i 30 min.
  9. Penslas med egg og eventuelt sesamfrø, solsikke (alt etter ønske)
  10. Steikas midt i ovnen ved 250 grader i 10 minutt.

Smakar aldeles nydeleg!  Eg har ein pose oppe i 3 dagar utan att dei er tørre. Kjempe saftige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)