onsdag 18. juni 2014

Forskning på gluten-nedbrytande enzymtilskudd..

I morgon er første konsultasjon for å sjå om eg kan være med i forskningen på ny medisin for oss med cøliaki som fortsatt ikkje er heilt friske. 

Dette er ein studie som vært utført av Oslo universitetssjukehus, Rikshospitalet. Der prosjektet er å sjå effekten av gluten-nedbrytande enzymtilskudd ved cøliaki. Prosjektet er ein del av eit internasjonaltstude med mange studiesenter. Der eg som deltagar skal innta enzymtilskudd eller placebo saman med tre hovudmåltid. Eg må melde inn dagleg, til fleire konsultasjonar hos bl.a overlege Knut Lundin og gjennom to gastroskopi. Eg er veldig spent på dette. Og ser på dette som ein mulighet til å finne ut av min cøliaki samt bidra i forskning.

Eg held dykk oppdatert! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)