mandag 30. juni 2014

Sunn glutenfri protein pizza..

Eg lagde pizza bunn av dette (til langpanne):
6 ss Cottage cheese
3 ss Proteinpulver( kan bytte ut med soyamjøl, mandelmjøl eller bokkveitemjøl)
3ss vatten
3 egg
1 ts bakepulver

Rør alt godt saman. Legg på bakepapir med sleikepott.



Steik i 5-10 min, til den er gyllen.
Ta ut og legg på fyll.

Fyllet eg brukte:

kalkunskinke
tomatpurre
ost
chilli
kvitløk
oregano
timian
basillikum

Etter alt fyllet er på legg tilbake i ovnen og steik i nye 10 min(til osten er gyllen).


Smak til med salat og kesam.
Heilt fantastiskt sunt alternativ til pizza.


2 kommentarer:

  1. Hei! Vet du hvor mange kalorier det er i denne? =) Fristende å prøve!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Kor mange kcal veit eg ikkje. Har fått posjonert hos min PT sjølv, men veldig god og proteinrik. :)

      Slett

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)