søndag 15. juni 2014

Tilbake i min glutenfrieverden!

Etter å ha prøvd meg på blogg, føler eg vel at det er her som er bloggen min. Så eg er for fullt tilbake på den gode gamle nettopp fordi det er her eg trives best. 

Det vil bli publisert eigne innlegg om dei etestadane som eg har følt meg trygg på, oppskriftar, trening og ellers det som interesserar meg. Men hovudfokuset er glutenfritt og laktoseredusert kosthold og det som fungerar best for meg i min kvardag. 

For det eg brenn for er fysisk aktivitet og helse. 
Innlegg som har vore mange treff på vil gradvis bli publiserte på nytt. Og har du innlegg som er sakna, er det berre sei frå! 

Så eg er veldig glad for å vera tilbake.

Ønskjer alle ein strålande søndag.




1 kommentar:

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)