tirsdag 1. juli 2014

Søtebollar!



Eg har også testa ut kringler, putta sjokolade og vanilje inni for å få litt forandring (samme deig)! :) Absolutt til å anbefale sjølv om hevinga tek tid! :)

Ca. 20 stk

250 g.  smør/margarin
6 dl   melk
50 g    gjær
1 ss  fiberhusk
2 egg ( 1 til pensling og 1 i deigen)
180 g.  sukker
1 ts  bakepulver
1 ts  kardemomme
2 pk semper glutenfri mix
1 pk piano vaniljekrem
Fremgangsmåte:
  • Smelt smøret og tilsett melk slik at væsken blir fingervarm 37 grader.
  • Løs opp gjæren i væsken.
  • Visp inn fiberhusk og la den svelle i 5-10 min.
  • Rør inn egget og alt det tørre. Tilsett litt og litt. Bruk kjøkken maskin så deigen blir eltet godt!
  • La den heve tildekket i 2-3 timer.
  • Ta deigen ut på bakebordet og kna den godt. Bruk eventuelt litt mer mel om nødvendig.
  • Del deigen i 20 emner, trill bollene runde og trykk flate.
  • Legg en ss vaniljekrem i midten og brett deigen rundt.
  • Etterheves i 25 min.
  • Pensles med egg.
  • Stekes på 220 grader i ca 10-15 min på midterste rille.
  • Avkjøl på rist!
Flotte å fryse! :)

2 kommentarer:

  1. Det var mye deilig her og! Du er herved lagt til i siderullen min :-)

    SvarSlett

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)