torsdag 14. august 2014

Carolines havrerundstykker


Å starte dagen med havregraut er heilt klart noko eg blir lei av i lengden. Derfor har eg no laga havrerundstykker som eit sunnare alternativ til brødmaten.
Desse er utan gluten, melk, gjær og sukker.
Laga dei til min familie i helga og den blei godt motatt. Mor starta allerede baking av desse når ho kom heim så desse er nokon som lett fell i smak.

Du treng:
100 g havremel/malt havregryn
2 egg
1 eggekvite
5ss vann
1ts bakepulver
60 g havregryn
  1. Mal havregryn til havremjøl med 2 egg, 1 eggekvite, 5ss vann og 1 ts bakepulver.
  2. Lag ei jevn røre, eg brukar stavmiksar. 
  3. Tilsett 50-70 g havregryn alt etter konsistes, eg brukar 60 g. 
  4. Sett rundstykka på bakepapir med spiseskei.
  5. Steikas på midterste rille 225 grader i ca 15 minutt til dei er gylne under. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)