onsdag 15. april 2015

Glutenfritt påske egg, eg skal bli mamma igjen..

No i påsken publiserte min sambuar at me skal bli foreldre med dette bildet. Verdens koslegaste glutenfrie påske egg syns me.

 Me har termin 18.oktober, men  han/ho melde ankomst i god tid før. Alt ser veldig bra ut med vesle knøttet vårt og me gledar oss stort. Er allerede begynnt sjå på babyutstyr. Kan knapt vente til oktober og det kriblar i kroppen etter å handle. Baby rommet kjem nok til å stå klart i god tid før ankomst. For det skal bli så fantastisk og stort å få ein baby i hus! 

Formen så langt har vore alt anna enn bra så senga/sofaen har vore til veldig stor nytte. Blir utslitt av den minste ting, kvalm og bekkenløysning er på god veg. Det er likevel små bagatellar når ein bær eit nytt liv :) Om eg må gå i 9 månadar med tøft svangerskap er det ingenting mtp knøttet som kjem til verden. Han/ho er verdt all smerte og ubehag <3 

Og det er ingen tvil om at dette er og har vore eit ekstra tøft svangerskap mtp sist, men med postive og dyktige mennesker rundt meg har me trua, klamarar oss fast til alle gode nyheiter. Prøvar verkeleg nyte tida, sjølv om det til tider er tøft.

1 kommentar:

  1. Silje Kristin B.V15. april 2015 kl. 19:22

    Er så glad på dine vegne Caroline. Gleder meg så mye med deg, til den lille melder sin ankomst. Det er mange som står sammen med deg. Du er ikke alene gjennom denne gode men tøffe og litt vanskelige tide . de gode som de dårlige dagene så er vi mange som stiller opp for deg ����
    Mange klemmer fra Silje Kristin og jentene ��

    SvarSlett

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)