lørdag 6. juni 2015

Protein kakao..

Sidan eg publiserte bilete av proteinkakao, har eg fått ein del henvendelsar frå lesarar.
Så her kjem oppskrifta på proteinkakaoen som er min favoritt!

Må sei eg saknar denne veldig nå som eg er gravid og held meg heilt unda alt av proteinerstatningar. Gledar meg til å smake denne igjen når vesla er ute.

30g sjokolade proteinpulver
2-3 dl vann
stevia sjokolade*
Stevia karamell*

*kan sløyfes

Kok opp vann, tilsett proteinpulver. Benytt stavmiksar for å fjerne klumpar. Tilsett ønska smak ved behov, smak deg til. 

Minner meg om kakao! Byttar du ut halvparten av vatnet med kaffi får du mocca. Alt etter stevia smak får du ulik kaffi! 

Fantastisk og unik i kvardagen. 

Proteinpulveret eg brukar er tommi nutrition. Er veldig godt på smak og godt samansatt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for att du tok deg tid til å legge igjen ein kommentar! :-)